TΩΡΑ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΕΜΠΡΗΣΤΗΣ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ! ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ 98 ΑΔΤΕ

Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011 ·

Θυμόμαστε όλοι τις δηλώσεις του Β. Πολύδωρα για τις καταστροφικές πυρκαγιές το καλοκαίρι του 2007; Τότε δεν ήταν, που - πριν κι απ' τον «στρατηγό άνεμο» - ευθύνονταν οι «ασύμμετρες απειλές»; Να, λοιπόν, που αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά πως ο πρωταθλητής των ασύμμετρων απειλών είναι η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία της χώρας, το υπουργείο εθνικής άμυνας και οι μονάδες πρώτης γραμμής σε νησιά και Έβρο.
Είναι οι μονάδες που οι φαντάροι στενάζουν, το τρέξιμο είναι διαρκές, ο ιδεολογικός τραμπουκισμός και η τρομοκρατία της ιεραρχίας για τις «εθνικές ανάγκες», τον «εχθρό που απειλεί» και την «πατρίδα που κινδυνεύει» γίνεται εργαλείο στα χέρια της ιεραρχίας, από τον υπουργό Π. Μπεγλίτη μέχρι τον τελευταίο διοικητή λόχου, μοίρας ή ίλης, για να τσακίζει τις ανάγκες, τα δικαιώματα και την αξιοπρέπεια των στρατιωτών. Αποδεικνύεται, βέβαια, συνεχώς πως δεν μένουν εκεί. Σειρά έχουν οι ντόπιοι, η λειτουργία των τοπικών κοινωνιών και η ίδια η φύση.

Την ώρα που η Λέσβος καίγεται και βρίσκεται σε επιφυλακή για να διασώσει το φυσικό πλούτο που
συνιστούν τα καταπράσινα δάση της, ο στρατός - και συγκεκριμένα, ο διοικητής της 98 ΑΔΤΕ, υποστράτηγος Μανωλας - αποφασίζει ότι δεν τον «αγγίζει» η απαγόρευση της κυκλοφορίας στα δάση. Διατάχθηκαν, λοιπόν, οι φαντάροι να πραγματοποιήσουν ανά μονάδες βολές στην περιοχή της Χαραμίδας - ή αλλιώς (τι χιούμορ έχει αυτή η ιεραρχία!) «Καμένο Δάσος».

Πρέπει να αναρωτηθούμε καταρχήν, και ο Α/ΓΕΣ μαζί με τον διοικητή της 98 ΑΔΤΕ να απαντήσουν, τι δουλειά έχουν οι φαντάροι να πραγματοποιούν βολές (και να βγαίνουν από τα στρατόπεδα με πλήρη εξάρτηση) σε συνθήκες καύσωνα, όπου η θερμοκρασία ξεπερνά τους 35 βαθμούς, όταν υπάρχει πάγια διαταγή του ΓΕΣ για «παύση κάθε εργασίας» πάνω από αυτές τις θερμοκρασίες.

Κατά δεύτερον, πρέπει να μας απαντήσει κάποιος - και κυρίως να λογοδοτήσει στους ίδιους τους φαντάρους και στην τοπική κοινωνία του νησιού - τι σόι «μέτρα ασφαλείας» είναι να έχεις απλώς υδροφόρες εκεί όπου πραγματοποιούνται βολές μέσα σε δάσος σε συνθήκες καύσωνα. Γιατί όλοι, κατά τη διάρκεια της θητείας μας, έχουμε ακούσει τους αξιωματικούς υπηρεσίας να επαναλαμβάνουν με στόμφο στις φρουρές την ατάκα του ΓΕΣ και των ΟΑΣ ότι «και να φτύσεις, πιάνει φωτιά»!

Τρίτον, κάποιος επίσης πρέπει να αναλάβει την ευθύνη για το γεγονός ότι ο στρατός γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων του, την εντολή της περιφέρειας αλλά και της πολιτικής προστασίας και της δασοπροστασίας για «απαγόρευση κυκλοφορίας στις δασικές περιοχές» και μάλιστα, όχι απλώς κυκλοφορεί αλλά «παίζει και με τα όπλα» στο όνομα της επιχειρησιακής ετοιμότητας. Είναι δυνατόν την ώρα που ο πρωθυπουργός δηλώνει ότι «οι νόμοι θα εφαρμοστούν», τσακίζοντας όποιον τολμά να αναρωτηθεί για τις εγκληματικές επιλογές της κυβέρνησης ενάντια σε κοινωνία και φύση, το κατεξοχήν σώμα ασφαλείας που υπερασπίζεται την «εθνική κυριαρχία», για την οποία τόσο κόπτονται αυτοί που τσακίζουν τις ζωές μας μέσα κι έξω απ' το στρατό, να γίνεται η νούμερο ένα απειλή για τη ζωή και το περιβάλλον των περιοχών που «προστατεύουν»;

Επιστρέφει μήπως (και υπάρχουν άπειρες αναφορές και στοιχεία γι' αυτό) η παλιά μετεμφυλιακή ρήση εκτάκτου ανάγκης, που απευθυνόταν σε μπάτσους και στρατιωτικούς: «εσείς είστε το κράτος»;

Είναι σαφές ότι πολιτική και στρατιωτική ηγεσία είναι η κυρίαρχη απειλή για το λαό και τη φύση, πατώντας πάνω στα δόγμα του αξιόμαχου και της πολεμικής ετοιμότητας.

Καλούμε το υπουργείο εθνικής άμυνας, το ΓΕΣ και τους διοικητές των σχηματισμών και των μονάδων να σταματήσουν τώρα οι επικίνδυνες ασκήσεις για τη ζωή και την υγεία των φαντάρων αλλά και την ασφάλεια των ντόπιων πληθυσμών!

Αυτό που προέχει δεν είναι το αξιόμαχο ή η υπηρεσία, αλλά η ανθρώπινη ζωή και αξιοπρέπεια.
Απαιτούμε να διερευνηθούν οι ευθύνες της 98 ΑΔΤΕ, για την πραγματοποίηση βολών, πέρα κι έξω από κάθε μέριμνα για τους φαντάρους, την ντόπια κοινωνία και τις εντολές της περιφέρειας.

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
Τηλ. επικοινωνίας: 6932 955437
http://diktiospartakos.blogspot.com

Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου


ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ

Η Αγία Παρασκευή βρίσκεται στο κέντρο περίπου της Λέσβου, έχοντας το πλεονέκτημα ενός ικανοποιητικού οδικού δικτύου. Αυτό απαρτίζεται κατά κύριο λόγο από τρεις δρόμους. Ο ένας από αυτούς, ο κύριος, είναι παρακλάδι της Εθνικής Οδού Μυτιλήνης-Σιγρίου. Ο δεύτερος είναι παρακλάδι του δρόμου Καλλονής-Πέτρας, και ο τρίτος του δρόμου Μυτιλήνης-Μανταμάδου. Απέχει τέσσερα χιλιόμετρα από την πλησιέστερη ακτή, τον Κόλπο Καλλονής.

Το χωριό είναι χτισμένο σε λεκανοπέδιο, που περιβάλλεται από χαμηλά βουνά φυτεμένα με ελιές, και μικρούς γυμνούς λόφους. Το σύνολο σχεδόν του οικισμού αποτελείται από αγροτικά και αστικά σπίτια χτισμένα με την παραδοσιακή αρχιτεκτονική της Λέσβου. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει το κτήριο των Εκπαιδευτηρίων, το Δημαρχείο και η Εκκλησία. Στην είσοδο του χωριού υπάρχουν παλιά βιομηχανικά κτήρια, κυρίως ελαιοτριβεία. Ένα από αυτά έχει αναπαλαιωθεί και στεγάζει πρότυπο βιομηχανικό μουσείο, το Μουσείο της Ελιάς.

ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΜΑΣ

Το πανηγύρι του Ταύρου

Το πανηγύρι του Ταύρου είναι το σημαντικότερο λαϊκό δρώμενο της κοινότητας Αγίας Παρασκευής Λέσβου και συνδυάζει ποικιλία εκδηλώσεων που διαπλέκονται γύρω από το τελετουργικό της ταυροθυσίας. Το πανάρχαιο αυτό έθιμο αναβίωσε στις αρχές του περασμένου αιώνα και καθιερώθηκε σαν ευλαβική προσφορά μνήμης στον Άγιο Χαράλαμπο, τον προστάτη του Ισναφιού (συντεχνία) των Ζευγάδων.

Το Ισνάφι, που ιδρύθηκε το 1774 γι αν προασπίσει τα συμφέροντα των αγροτών της κοινότητας που περισσότεροι ήταν ζευγάδες, υπήρξε το πρώτο σωματείο στην Αγία Παρασκευή. Όπως αναφέρει η λαϊκή παράδοση, το πανηγύρι τιμά τον Άγιο που στα δύσκολα χρόνια της Τουρκοκρατίας έσωσε έναν Αγιοπαρασκευώτη ζευγά, τον Μαλομύτη, που είχε χάσει το ταυρί του στη περιοχή του ξωκλησιού του Αγίου, από τα χέρια του τούρκου λήσταρχου της περιοχής.
Το πανηγύρι καθιερώθηκε να γίνεται χωρίς διακοπή από το Ισνάφι και τα έσοδα του να διατίθενται για το κοινό όφελος των κατοίκων.

Μαζί με τη προσφορά θυσίας του ταύρου (κουρμπάνι) και την λειτουργία στο ξωκλήσι του Αγίου Χαραλάμπους διεξάγονται ιππικοί αγώνες, και μοιράζεται το κεσκέτσι, το κρέας του ταύρου που βράζει με κρεμμύδια και στάρι σε μεγάλα καζάνι κατά τη διάρκεια της νύχτας, έξω απ’ το ξωκλήσι.

Στις πολυήμερες εκδηλώσεις που γίνονται από Παρασκευή έως και Δευτέρα, στα μέσα Ιουνίου συνήθως, σημαντική θέση κατέχουν οι χοροί και τα τραγούδια καθώς και οι λαϊκές κομπανίες που παίζουν Λεσβιακούς Αγιοπαρασκευώτικους και Μικρασιατικούς σκοπούς.

Το πανηγύρι του Ταύρου που συμπίπτει χρονικά με το μέστωμα της Άνοιξης και την προετοιμασία των αγροτικών εργασιών του θερισμού είναι από τα πιο ενδιαφέροντα τεκμήρια επιβίωσης παγανιστικών λατρευτικών εθίμων και του συνδυασμού τους με τις χριστιανικές λαϊκές παραδόσεις.
Το πανηγύρι του Ταύρου είναι στενά συνυφασμένο με την ζωή και την ιστορία των κατοίκων της Αγίας Παρασκευής.
Αποτελεί το σημαντικότερο κοινωνικό γεγονός του χωριού και είναι αφορμή συνάντησης και επιστροφής στην πατρίδα των απανταχού Αγιοπαρασκευωτών.

Η ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΟ F/B

ΑΡΗΣ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗΣ


Ποιος είναι λοιπόν πατριώτης; Αυτοί ή εμείς;
Το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα και τρέχει να βρει κέρδη σ' όποια χώρα υπάρχουνε τέτοια. Γι' αυτό δε νοιάζεται κι ούτε συγκινείται με την ύπαρξη των συνόρων και του κράτους.

Ενώ εμείς, το μόνο πού διαθέτουμε, είναι οι καλύβες μας και τα πεζούλια μας. Αυτά αντίθετα από το κεφάλαιο που τρέχει, οπού βρει κέρδη, δε μπορούν να κινηθούν και παραμένουν μέσα στη χώρα που κατοικούμε.

Ποιος, λοιπόν, μπορεί να ενδιαφερθεί καλύτερα για την πατρίδα του; Αυτοί που ξεπορτίζουν τα κεφάλαιατους από τη χώρα μας ή εμείς που παραμένουμε με τα πεζούλια μας εδώ; ...

...Αυτοί που πούλησαν τις γυναίκες και τις αδελφές στον κατακτητή, για να κάνουν τα νταραβέρια μαζί του, και μας σκλάβωσαν διπλά, αυτοί πάνε τώρα να μας πείσουν ότι είναι οι κέρβεροι της τιμής και της ηθικής! Μ' αυτά τα μέσα προσπαθούν να εξαπατήσουν το λαό για να συνεχίσουν το ξεζούμισμα και την εκμετάλλευσή του. Και πολλές φορές το καταφέρνουν αυτό και μας πείθουν μάλιστα ότι έτσι είναι όπως τα λένε»...

-Από τον ιστορικό λόγο του Αρη Βελουχιώτη στην Λαμία

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Α.Ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ

Α.Ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ

ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΟΥ